ABOUT

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Customers outside of Japan Please read the store description of the bottom.

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季節のプレゼント選びなら、リボンネットショップ♪

【リボンネットショップ(ribbon-netshop)】

運営会社:ニットーサービス株式会社
〒943-0821 新潟県上越市土橋1914-3上越市市民プラザ内1階
代表取締役 山口敏子

アクセサリー、腕時計、アロマテラピー、花、ラッピング用品
ウェディンググッズ、健康食品など実店舗を3店舗構えております。

各それぞれ腕の立つスタッフがお客様をお待ちしております♪

リボンネットショップ事務局
お問合せ窓口は
ribbon@ribbon-net.co.jp

◎営業日:月~日/11:00~18:00◎


◆メールでのお問合せにつきまして、営業時間外(18時以降)または
定休日(毎月・第3水曜日)などの「休業日」に頂いた場合、
ご返信は翌営業日以降となります。誠に申し訳ございません。
予めご了承下さいませ。

◆お電話でのご注文受付もお受けしております。
下記連絡先やコンタクトからお受けしておりますので
お気軽にご連絡ください。

お問合せ窓口:ribbon@ribbon-net.co.jp

ニットーサービス株式会社
〒943-0821 新潟県上越市土橋1914-3上越市市民プラザ内1階
TEL:050-3452-9332 FAX:025-522-3344
店舗運営責任者:山口 敏子
店舗セキュリティ責任者:山口 敏子
店舗連絡先:ribbon@ribbon-net.co.jp

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【ご注文についてのお願い】
ご注文後のお客さま都合によるキャンセルやご注文内容変更はお受けできません。
大変恐れ入りますが、予めご了承下さい。
よくお考えいただいた上で慎重なご注文をお待ちしております。
商品についてご心配な点がございましたら、ご注文前に当店までお問合せ下さい。

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【ご注文についてのお願い】
ご注文商品が到着いたしましたら、お荷物をすぐにご開封いただきまして、ご注文商品の点検をお願い申し上げます。

※商品写真は現品を再現いたしますよう心がけておりますが、ブラウザやモニタ設定等により、実物とは異なって見えてしまう場合がございます。大変恐れ入りますが、ご了承下さい。

当店では商品の性質上、お客様都合による返品・交換は
お受け致しておりません。予めご了承ください。

但し、破損到着・異なる商品の到着がございましたら、
商品到着日から3日以内にメールにてご連絡下さい。
ribbon@ribbon-net.co.jp
※未使用(未開封)商品に限らせていただきます。
商品到着後7日以上の期間が過ぎますと返品・交換につきましては、
お受けできませんので、予めご了承下さい。

破損到着・異なる商品の到着の場合は当店よりご連絡させていただいたご返送方法でお願いいたします。当店の送料負担で速やかにお取替えの手配をさせていただきます。


下記の場合はメーカーに交換依頼ができませんので、返品・交換は
お受けできません。

●到着後7日以上経過した商品
●ご使用済、開封済商品
●お客様が破損、汚損された商品
●タグ、袋、ケース、ボックス等の付属品を破損、紛失、汚損、破棄された商品
●到着後、修理、改造、クリーニング、洗濯等された商品
●タバコ、香水等、その他臭いが付着した商品

また、下記場合は受付できませんので予めご了承下さい。
●ご連絡なくご返送されたきた商品
●送料着払いでご返送されたきた商品

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【発送について】

★生花の配送は下記にご注意下さいませ。
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12月~3月の期間中は凍結が心配されるため、
北海道への生花のお届けはお受けできません。
※ご注文頂いた場合もキャンセルとさせていただきます。
何卒ご了承くださいませ。

夏季期間中の生花は、当店の判断にてクール便手配で
お届け致します。クール便用料金(200円~400円)は
当店にて負担いたします。
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◆下記がご入金確認からの発送の目安となります。

ご入金確認日 出荷予定日
日・月曜日 火または水曜日出荷予定
火曜日    水または木曜日出荷予定
水曜日    木または金曜日出荷予定
木曜日    金または土曜日出荷予定
金曜日    土または日曜日出荷予定
土曜日    月または火曜日出荷予定

※発送までにお時間を頂く商品も一部ございます。
その際は、当店よりメールにてご連絡させて頂きます。

営業時間外のお振込手続きの場合は翌営業日以降の出荷予定となります。予めご了承下さい。

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If it chooses seasonal gift, ribbon net shop ♪

[Net shop ribbon (ribbon-netshop)]

Management company: Nitto Service Co., Ltd.
First floor Yubinbango943-0821 Joetsu City, Niigata Prefecture Dobashi 1914-3 Joetsu citizen plaza
Representative Director Toshiko Yamaguchi

Accessories, watches, aromatherapy, flower, wrapping supplies
We have three stores poised real store wedding goods, such as health food.

Staff standing of each arm each ♪ awaits you

Ribbon net shop Secretariat
Contact Center is
ribbon@ribbon-net.co.jp

◎ business days: Mon - Sun / 11: 00 ~ 18: 00 ◎


◆ inquiries by e-mail, or outside office hours (18:00 or later)
If we receive regular holiday (such as monthly and third Wednesday) on "holiday",
Your reply will be the next business day or later. Sorry indeed.
Please acknowledge it beforehand.

◆ If we have received orders accepted by phone.
You are able to receive it from the contact and following contact
Please feel free to contact me.

Contact Center: ribbon@ribbon-net.co.jp

Nitto Service Co., Ltd.
First floor Yubinbango943-0821 Joetsu City, Niigata Prefecture Dobashi 1914-3 Joetsu citizen plaza
TEL: 050-3452-9332 FAX: 025-522-3344
Store operations chief: Toshiko Yamaguchi
Store security officers: Toshiko Yamaguchi
Store Contact: ribbon@ribbon-net.co.jp

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[Ask about your order]
I can not accept the content of the order cancellations or changes Customer convenience by after your order.
Excuse me very much, please acknowledge beforehand.
We will wait for the prudent orders received on thinking carefully.
If you have any questions or worry about the product, please contact us at our shop before ordering.

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[Ask about your order]
Product ordered when we arrived, I received your opening soon your luggage, I ask the inspection of the product ordered.

※ We aim to do will reproduce the actual item product photography, but there is the case that by the monitor settings, such as the browser, it would look different from the real thing. Excuse me very much, please understand.

Due to the nature of the product, it is returned or exchanged by the customer convenience in our shop
We do not accept. Please note.

However, if you have the arrival of different products arrival and corruption,
Please contact me by e-mail within three days from the date of arrival.
ribbon@ribbon-net.co.jp
※ I will limit it to the (unopened) merchandise unused.
Returned goods exchange concerning period of 7 days or more after the arrival to the product is you cedar,
We can not accept, please understand.

Thank you on your return to the method to our attention from our shop in the case of arrival of the goods that different arrival and corruption. We will arrange your replacement as soon as possible in the postage burden of our shop.


Exchange request can not be the manufacturer in the following case, returned or exchanged
Can not be accepted.

● Product has passed more than 7 days after arrival
● you spent, opening settled commodity
● Product customers corruption, has been defaced
● Product damage the accessories tag, bag, case, box, etc., lost, defaced, has been destroyed
● Product after arrival, repair, remodeling, cleaning, it has been laundered, etc.
● Product tobacco, perfume, etc., other smell attached

Also, please note that it can not accept the following case.
● products that came was your return without contact
● Product who came was your return shipping cash on delivery

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[About shipping]

★ delivery of Ikebana Please note the following.
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Since the freeze is worried during the period of December to March,
I can not accept the delivery of fresh flowers to Hokkaido.
※ You will be canceled even if you order.
Please acknowledge your understanding.

Ikebana summer period, cool flight arrangements at our discretion
We deliver. Cool flight for fee (200 yen to 400 yen) is
I will bear in our shop.
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◆ following is a measure of a dispatch from payment confirmation.

Payment date confirmed shipment date
Wednesday will ship the day or Monday-Tuesday
Thursday will ship Tuesday or water
Friday will ship Wednesday or tree
Saturday will ship Thursday or Fri
Sunday will ship Friday or Sat
Tuesday will ship a month or Saturday

※ The product that get time to ship also thank some.
In that case, we will contact you by e-mail from our shop.

It will be shipped next business day after If you transfer procedure outside of business hours. Please acknowledge it beforehand.

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